niedziela, 9 stycznia 2011

Wyzwania czytelnicze

Zaczęłam poszukiwania w sieci i o to efekt - przyłączyłam sie do:
 - 52 ksiązki - jedna książka w tygodniu przez cały rok
 - Bracie, siostro... rodzino ( chyba tak to brzmi )
 - Reporterskim okiem
 Do ostatniego wyzwania zaproszenia nie otrzymałam jeszcze, ale może? A jak nie, to podążę solo, w końcu poradzę sobie bo działania w pojedynkę wcale mnie nie deprymują. Pierwsza akcja została zapoczątkowana w ubiegłym roku, ale ja późno sie na nią natknęłam. Zaglądałąm na stronę 52, ale jakoś organizatorzy milczą. Druga akcja "Bracie.. " jakoś mnie średnio bierze, ale i w tej tematyce zawsze mozna coś ciekawego znaleźć, no i trzecie wyzwanie - chciałbym poczytać Cejrowskiego, Kapuścińskiego i Pawlikowską. Jesli idzie o Pawlikowską to zapewne będzie to "Blondynka u szamana", bo mam - zakup biedronkowy z wakacji.
















Kapuściński - to zapewne "Imperium", może "Lapidaria" i może "Heban"



































Pewnie lista jeszcze będzie weryfikowana i zapewne coś przybędzie, bo sztuk ksiązkowych ma być minimum 6, jednak to co tu zaprezentowałam na pewno na liście zostanie. Muszę cos wybrac z Cejrowskiego, bo nie znam nic, a to z powodu, że pan Cejrowski swoimi "występkami" medialnymi skutecznie mnie odstraszał.

Noi i jeszcze zaintrygowało mnie wyzwanie czytelnicze - taka literatura z kolorem w tytule
- Kolorowe czytanie, ale to wyzwanie było (2009) i minęło, ale to nie znaczy, że z list kolorowych nie nalezy korzystać, bo czyż to nie piękny tytuł "Zielony trabant" Katarzyny Stachowicz - Gacek? Piękny, sentymentalny, baa ... romantyczny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander