sobota, 1 stycznia 2011

Człowiek-nietoperz - Jo Nesbo

1.2
Tydzień pierwszy
27.12.2010 - 02.01.2011
Jo Nesbo: Człowiek - nietoperz
Wydawnictwo: Pol-nordica
Rok wydania: 2005
ISBN 83-7264-254-0


Sądziłam, że będzie ciekawiej, ale ja ostatnio narzekam na wszystko. Malkontenctwo mnie jakieś dopadło? Chociaż powiadają ci,  co czytali, że inne książki tego autora lepsze. Skoro tak, to na jednym tytule pewnie nie skończę. A może ja w pospiechu czytałam i nieuważnie, bo ludzi pełna chata? Wiadomo - okres świąteczny. Chociaż fajne rzeczy w książce były, np wierzenia i legendy aborygenów, bo akcja książki toczy się w Australii, choć to kryminał skandynawski. No nie... nie było aż tak źle!


Baza recenzji Syndykatu ZwB



autor

2 komentarze:

  1. Mimo, że też nie porwał mnie ten kryminał, zamierzam przeczytać dalsze tomy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo czasu minęło od tej lektury, ale do tej pory na kolejną książkę nie skusiłam się.

      Usuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander