wtorek, 13 maja 2014

Wydawnictwa MG zaprasza

Szanowni Państwo,
z przyjemnością informuję, że podczas Warszawskich Targów Książki można się będzie spotkać z Autorami  wydawnictwa MG na co dzień niedostępnymi w stolicy.

W sobotę (24 maja) oraz niedzielę (25 maja) możemy Państwu zorganizować spotkanie z
  • Zbigniewem Białasem (Korzeniec, Puder i pył)
  • Joanną M. Chmielewska (Mąż zastępczy, Karminowy szal…)
  • Katarzyną Enerlich (Prowincja pełna…)
  • Antonim Krohem (Sklep potrzeb kulturalnych)
  • Iwoną Menzel (Szeptucha)
Zaprasza wydawnictwo MG

6 komentarzy:

  1. Tak mi przykro, że nie będę na tych Targach:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety do Warszawy mam bardzo, bardzo daleko, a chętnie spotkałabym się z J.M. Chmielewską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie spotkałabym siię z Katarzyną Enerlich. Blisko siebie mieszkamy, ale jakoś nie było okazji.

      Usuń
  3. Niestety, w tym roku nie wybieram się na warszawskie Targi. Trochę żałuję. Poczekam do tych krakowskich, na nich zawsze jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każde targi mam daleko, niestety.

      Usuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander