poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Kopa mi trzeba

Trzeba mi kopa porządnego, bo jakoś ostatnio wszystko mi się rozłazi. Czas spędzam na niczym, choć roboty huk, albo nawet dwa huki. Wymyśliłam sobie, że rolę kopa spełniać będzie jakiś czas wyzwanie czytelnicze nazwane przez twórczynię "3e-pik". Przy wyborze zestawu było moc emocji, bo co by tu, bezboleśnie, i współcześnie, i strasznie przeczytać, bowiem wyzwanie nakazuje przeczytanie w kwietniu książek trzech, do których się wstępnie przymierzyłam:
1. współczesna literatura polska - "Koty i ich sławni ludzie" Andżeliki Piechowiak - to pewniak


2. horror - pewnie będzie to coś z Kinga, bo niczego nie czytałam, mam ochotę na "Bastion" - nie wiem czemu i nie wiem, czy przeczytam akurat to!

3. współczesna literatura amerykańska - Carroll, Vonnegut lub Wharton. Tu pomysłów miałam wiele:Wharton odpada, Vonneguta - co chciałam, to kiedyś przeczytałam, ale powtórzyłabym "Losy gorsze od śmierci", ale ostatecznie zdecydowałam się na "Krainę Chichów"  Carrolla, bo uważałam zawsze ( nie wiem dlaczego), że to powinnam znać.



Tak właśnie wyglądają moje plany, ale  co z nich wyjdzie...

4 komentarze:

  1. Plan jest bardzo dobry :) Trzymam kciuki za realizację i czekam na linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Koty" na ukończeniu, więc mam nadzieję, że się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czas mi się rozłazi. Chyba za dużo przed komputerem siedzę. A koty zasługują na kawał literatury.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zasługują :-),do kocich książek czuję wielką słabość. Swego czasu posiadałam dość pokaźną kolekcję.

      Usuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander