czwartek, 9 maja 2013

Wieści różnej treści - dziś darmowy ebook z Publio

Z własnej i nieprzymuszonej woli polecam odwiedzenie strony Publio, która świętuje  urodziny Dziś i tylko dziś na stronie do pobrania darmowy ebook Dmitry,a Glukhovsky'ego "Metro 2033" pierwsza część bestsellerowej serii sci-fi. Ja już mam.



"Czy kiedykolwiek przyszło ci do głowy, że ostatni epizod historii cywilizacji rozegra się w mrocznej atmosferze moskiewskiego metra? Jeśli nie, koniecznie sięgnij po thriller SF Dmitry Glukhovsky’ego.
Rok 2033. W wyniku konfliktu atomowego świat uległ zagładzie. Ocaleli tylko nieliczni, chroniący się w moskiewskim metrze, które dzięki unikalnej konstrukcji stało się najprawdopodobniej ostatnim przyczółkiem ludzkości. Na mrocznych stacjach, rozświetlanych światłami awaryjnymi i blaskiem ognisk, ludzie próbują wieść życie zbliżone do tego sprzed katastrofy. Tworzą mikropaństwa spajane ideologią, religią czy po prostu ochroną filtrów wodnych... Zawierają sojusze, toczą wojny.
Młody mężczyzna o imieniu Artem otrzymuje zadanie specjalne. Musi przedostać się do stacji Polis, serca moskiewskiego metra, aby przekazać ostrzeżenie o nowym niebezpieczeństwie. Od powodzenia jego misji zależy przyszłość nie tylko peryferyjnej stacji, ale być może całej ocalałej ludzkości.
„Metro 2033” kultowy już bestseller rosyjskiego pisarza zawładnął wyobraźnią ponad dwuipółmilionowej rzeszy czytelników. Wartka akcja i niezwykle sugestywnie przedstawiony świat przykuły uwagę nie tylko oddanych fanów SF. To coś więcej niż wspaniała rozrywka i uczta dla czytelnika. To także portret człowieka u schyłku cywilizacji, przejmująca analiza jego niezmiennej natury. To obraz świata po końcu świata.
Obecne wydanie bestsellerowej powieści zostało wzbogacone o „Ewangelię według Artema” pióra samego Glukhovsky’ego oraz zdjęcia przedstawiające autora z sesji promującej rosyjskie wydanie „Metra 2033”."

------------------------------------------------------------
Okładka i opis książki pochodzą ze strony Publio

8 komentarzy:

  1. Dzięki śliczne za informacje, właśnie sobie ściągnęłam na komórkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, by inni też zdążyli coś wyłapać :-)

      Usuń
  2. Czytałam książkę i szczerze mówiąc bardzo się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne są opinie na temat książki, sama nie wiem, jak przebrnę, bo to nie moja bajka, ale jak nie zaryzykuję, to się nie dowiem.

      Usuń
  3. Jeszcze nie czytałam, ale kupiłam ostatniego J.Pilcha -
    Wiele demonów i stanęłam mniej więcej w połowie- przeskoczyłam do A. Chrisie. Może koś już przeczytał Pilcha to niech się ustosunkuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilch u mnie na półce, ale na razie czytam książki recenzenckie, swoje zostawiam na później. W zasadzie nie dziwię się, że Pilcha odstawiłaś, bo pamiętam swoją walkę z książką "Pod Mocnym Aniołem". Bywa czasem nieznośny :-)

      Usuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander