poniedziałek, 14 lutego 2011

Zabić drozda - Nelle Harper Lee

14.02.2011 - 20.02.2011
Nelle Harper Lee - Zabić drozda
Wydawnictwo: Zysk i Spółka
Rok Wydania: 1996
ISBN 83-7150-064-5

Może książkę przeczytałam wieki za późno? Może, ale na książki trafiamy najczęściej przypadkiem. Mnie nie dane było wcześniej, ani czytać ksiązki  ani widzieć filmu, bo powstał film na kanwie powieści.
Przeczytałam, bo trafiłam na listę BBC, na której to "Zabić drozda" figurowało. Przeczytałam, bo książka nagradzana, książka o człowieczeństwie, o godności, o miłości i szcunku do człowieka i odwiecznym problemie rasizmu - o rasizmie w Stanach, kraju mieniącego się kolebką demokracji. Może nie jest to mój ulubiony temat, ale czasem warto temat ten i ów zgłębić.

Suma przeczytanych stron:2797 + 222 = 3019

1 komentarz:

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander