poniedziałek, 1 grudnia 2014

Kryminalne Boże Narodzenie

Zabójcza lista:
Morderstwo w Boże Narodzenie - Agata Christie
Szpieg w Boże Narodzenie - David Morrell
Frost i Boże Narodzenie - R.D. Wingfield
Tajemnica gwiazdkowego puddingu -  A. Christie
Zamieć śnieżna i woń migdałów - C. Lackberg.
Sylwester inspektora Rogosza -  Wlihelmina Skulska
Nie zabija się Św. Mikołaja -  Jerzy Siewierski
Cicha noc -  Mary Higgins Clark
Przybierz dom swój ostrokrzewem - Carol Higgins Clark, Mary Higgins Clark
Bądź mi zawsze ku pomocy - Carol Higgins Clark, Mary Higgins Clark
Gwiazdkowy złodziej - Carol Higgins Clark, Mary Higgins Clark
Świąteczny rejs - Carol Higgins Clark, Mary Higgins Clark
Festiwal radości - Carol Higgins Clark, Mary Higgins Clark
Pokoje do wynajęcia - Varesi
Zima lwów - Wagner,
Dom sióstr - Link
Głos - Arnaldur Indridason

13 komentarzy:

  1. Pomysły:
    Mary Higgins Clark - Cicha noc
    Carol Higgins Clark, Mary Higgins Clark:
    „Przybierz dom swój ostrokrzewem”, „Bądź mi zawsze ku pomocy”, „Gwiazdkowy złodziej”, „Świąteczny rejs”, "Festiwal radości"

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Zamieć śnieżna i..." powiem że nie powaliła mnie, ale seria o Fjallback jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie czytam serię C. Lackberg, ale do zamieci nie dotarłam ;)

      Usuń
  3. Christie i Link czytałam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z listy czytałam tylko książkę Link. Bardzo polecam. :)

    http://w-krainie-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile propozycji :) Nie przychodzi mi do głowy żaden tytuł, ale pomyślę jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście sporo, przypomniałam sobie właśnie "Głos" Arnaldura Indridasona. Akcja toczy się tuż przed Bożym Narodzeniem, a zamordowano św. Mikołaja ;)

      Usuń
    2. Nie słyszałam o tej książce ;)

      Przy okazji zachęcam do wzięcia udziału w moim konkursie:
      http://literaturomania.blogspot.com/2014/12/pomikoajkowy-konkurs-ksiazkowy.html

      Usuń
  6. Matko, żadnej z wyżej wymienionych książek nie czytałam -,-

    OdpowiedzUsuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander