sobota, 7 lipca 2012

Kwiaty Orientu

Będzie o wydawnictwie. Wyzwanie czytelnicze Azja w Literaturze, Literatura w Azji zmusiło mnie do wzmożonych poszukiwać literatury z tego regionu - zarówno lektury przedmiotu, jak i podmiotu. O ile z pierwszą nie ma problemu, bo Azja zawsze fascynowała, to już ze  znajomością pisarzy tak egzotycznych jak np Koreańczycy jest całkiem źle, nie wspomnę o innych azjatyckich, ale poprzestanę na Korei. I tu pomógł mi przypadek, na FB trafiłam na wydawnictwo Kwiaty Orientu, które propaguje kulturę koreańską  i przy okazji na promocję - pakiet trzech książek za 16 zł. Oczywiście skorzystałam i wczoraj odebrałam przesyłkę. A oto książki:


Javier Courtines - Serce smoka














Kim Young - ha - Imperium świateł














Pak T'aewon - Dzień z życia pisarza Kubo













Może wydania książek nie są zbyt imponujące, bo miękka okładka, ale skromna szata graficzna to atut. Każda książka posiada na okładce krótką notkę o autorze, co cenię sobie bardzo, bo zwalnia mnie to z bezowocnych poszukiwań na temat egzotycznych autorów.
Zainteresowanych odsyłam na stronę wydawnictwa, bądź na Facebooka, tam można się dowiedzieć więcej na temat działalności Kwiatów Orientu, bo wydawnictwo to nie tylko książki. Można też upolować promocję.

4 komentarze:

  1. Gratuluję nowych zdobyczy w tak okazyjnej cenie ;) Jakoś literatura orientu do mnie nie przemawia, póki co. Ale o wydawnictwie będę pamiętać.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie wiem, czy do mnie przemawia :D
      Książki kupiłam pod kątem azjatyckiego wyzwania, przeczytam - opowiem o wrażeniach.

      Usuń
  2. Kwiaty Orientu bardzo sobie cenię, wykonują kawał dobrej roboty, wprowadzając na rynek polski ciekawe koreańskie tytuły. Zaznaczam jednak, iż koreańska literatura bywa, hm... specyficzna. Czasem ma się wrażenie, iż kompletnie nic się nie dzieje, a dzieje się przecież mnóstwo - jak choćby w owym "Dniu z życia pisarza Kubo". Niemniej, zachęcam do lektury i czekam na wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam książkę kupioną wcześniej - "Zaopiekuj się moja mamą"
    Specyficzna, żeby nie powiedzieć dziwna. Pisana w osobie drugiej - nie wiem, czy dobrze to ujęłam, w każdym razie sprawia to wrażenie, jakby autor zwracał się może nie do mnie, ale do kogoś, kto stoi za moimi plecami. Ciągle mam ochotę obejrzeć się za siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander