niedziela, 22 marca 2020

Dziennik z czasów zarazy - 22.03.2020

Minęło już trochę czasu od pierwszego zarażenia w Polsce - 5.03.2020. Sytuacja staje się poważniejsza z dnia na dzień - wczoraj 536 osób. Mam dużo wolnego czasu. Tak naprawdę od kilku lat mam dużo wolnego czasu, ale teraz w dobie zagrożenia ten czas jakby się rozciągnął. I tak, im więcej mam czasu, tym bardziej go marnotrawię. Odskocznią od realiów powinna być książka, a nie jest. Nie mam szczęścia do książek. Dwie wysłuchane książki z hamburskiego cyklu Craiga Russella są tak krwiste, że nie poprawiają nastroju. Poczytałabym sobie jakąś przyzwoitą sensację, bez krwawych jatek, a tu znów pech. Z półki wyciągam "Wyspę strachu" Hakana Ostlundha.
No i znów krwawo.

Jako odtrutkę na podorędziu trzymam "Godzinę pąsowej róży" Marii Kruger . Czytałam przed laty, byłam bodajże w szkole podstawowej, ale sporo pamiętam, może po drodze widziałam też film? Książka już mnie tak nie bawi jak kiedyś, ale na pewno jest całkiem znośną odskocznią. Taka polska wersja podróży w czasie po babsku.

Choć postanowiłam trzymać się z daleka od tv, to jednak włączam, oglądam niusy i popadam w stan przygnębienia. Oby nie powtórzyły się włoskie doświadczenia. Najgorsza jest niepewność, bo tak naprawdę wszystko co przed nami jest wielką niewiadomą. Patrzę na półki, a tam "Bastion" Kinga, "Głód" Mastertona, "Droga" Cormaca  McCarthy. To co miało być fikcją, staje się rzeczywistością.

******
Statystyki rosną, właśnie wpada wiadomość - 547 zakażonych osób.

4 komentarze:

  1. Według mnie wszystko dlatego, że ludzie się jakby"przyzwyczaili" i nie dbają o przestrzeganie zaleceń. Ledwo trochę złagodzono restrykcje to już "pół" Polski pojechała nad morze,na Mazury i w góry na wakacje, a teraz wychodzą tego skutki :( Ja ostatnio też nie przepadam za mocno krwistymi pozycjami.
    Dla poprawy humoru proponuję książki Moniki Szwai, np."Dom na klifie",albo spokojny ale ciekawy kryminał Ann Cleewes-"Biel nocy"
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Attractive Web Solutions is a Web design & Development company that provide all website related services like web designing, web development, digital marketing, mobile app development, web hosting, domain registration services etc.

    Visit here

    Best Website Designing Company
    Best Website Development Company
    Best Digital Marketing Company
    Ecommerce Web Solutions in Delhi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wizkidz Academy is a preschool that provides playschool franchise opportunities for entrepreneurs to make their own mark in the world of franchising.

    Visit here

    Play School franchise business at Faridabad
    Play School franchise business at Greater Noida
    Play School franchise business at Gurgaon
    Pre School franchise with minimum requirement

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander