wtorek, 30 lipca 2019

Trójka e-pik lipiec 2019

Lipcowa trójka. Wciągnęłam się w to wyzwaniowe czytanie i nawet całkiem dobrze mi to idzie. Kiedy nie mam czasu na czytanie, bo do dokończenia pilne robótki, słucham audiobooków. W końcu też książka tylko w innym formacie.


Hasła na lipiec:
  • palcem po mapie
  • z polityką za pan brat
  • książka napisana w oryginale w nietypowym języku (nie po polsku, niemiecku, angielsku, francusku, rosyjsku)
Tym razem trochę więcej książek.
Palcem po mapie
Blondynka w Tybecie - Beata Pawlikowska*
Może (morze ) wróci - Bartek Sabela




Z polityką za pan brat
Lepperiada - Marcin Kącki



Książka napisana w oryginale w nietypowym języku
Na przykład Martin - Solveig Christov - język norweski


Prześwietny raport kapitana Dosa - Eduardo Mendoza - język hiszpański


Syrenka. Cz. 1 - Camilla Lackberg - język szwedzki
Syrenka. Cz. 2 - Camilla Lackberg - język szwedzki





* wszystkie fotki okładek pochodzą ze strony LCz.

4 komentarze:

  1. Brawo.....ja finiszuję....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z "trójką e pik" jestem trochę do tyłu, ale nadgonię:) Serię Camili Lackberg tak polubiłam,że została mi ostatnia 10-siąta część do przeczytania. Inne tytuły wydają sie ciekawe.
    Co do wyzwania "365o stron" liczą się tylko książki papierowe albo e-booki ,ponieważ przeliczmy ile średnio na dzień wychodzi przeczytanych stron. W audio-są godziny :) Jednak nie wiem co z blogiem organizatorki, pokazuje mi od jakiegoś czasu,że jest usunięty, a szkoda ponieważ już trzeci rok biorę w nim udział.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, szukałam blogu z wyzwaniem 3650 stron, ale pokazuje się komunikat, że blog nie istnieje

      Usuń

"Wskutek złych rozmów psują się dobre obyczaje" - Menander